“THE STREET ART PROJECT”

“THE STREET ART PROJECT”

Η φωτογραφία ανήκει στην Κωνσταντίνα – Μαρία Κωνσταντίνου, Τεχνόπολη, περιοχή Κεραμεικού της Αθήνας

Η φωτογραφία ανήκει στην Κωνσταντίνα – Μαρία Κωνσταντίνου, Τεχνόπολη, περιοχή Κεραμεικού της Αθήνας

Συντονισμός: Κωνσταντίνα – Μαρία Κωνσταντίνου, Κοινωνιολόγος – ΜΔΕ Εγκληματολογίας, Πάντειο Πανεπιστήμιο.

Επιστημονική Συνεργάτις: Ευδοξία Φασούλα, Δικαστική και Αναλυτική Γραφολόγος – Δικηγόρος, Διδάκτωρ Νομικής Πανεπιστημίου του Μονάχου.

Επιστημονική Ομάδα Εργασίας:

Γιώργος Γιακουβάκης, Κοινωνιολόγος – ΜΔΕ Εγκληματολογίας, Πάντειο Πανεπιστήμιο.

Αγγελική – Φανουρία Γιαννάκη, Νομικός, Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, MA “Criminology and Criminal Justice”, Centre for Criminology, Faculty of Law, Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης– ΗΒ.

Ιωάννα Δερβίση, Νομικός, Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Μεταπτυχιακό LLM “Forensics, Criminology & Law” Πανεπιστήμιο Μάαστριχτ – Ολλανδία.

Κατερίνα Καλογεράκη, Κοινωνιολόγος, Πάντειο Πανεπιστήμιο.

Νεφέλη Μπαφούνη, τελειόφοιτη Τμήματος Ψυχολογίας, Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Αγγελική Πεπόνη, Κοινωνιολόγος – ΜΔΕ Εγκληματολογίας, Πάντειο Πανεπιστήμιο.

Βικτώρια Τζουμέρκα, Ψυχολόγος, Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Μαίρη Φωσκόλου, απόφοιτη του Τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών – δευτεροετής  μεταπτυχιακή φοιτήτρια Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Εγκληματολογία», Πάντειο Πανεπιστήμιο.

 

Το project δημιουργήθηκε και εμπνεύστηκε το 2015 από την Κωνσταντίνα – Μαρία Κωνσταντίνου. Κατόπιν πρωτοβουλίας της, η ιδέα «πήρε σάρκα και οστά» στο Κέντρο Μελέτης του Εγκλήματος (ΚΕ.Μ.Ε.)

Το συγκεκριμένο project στοχεύει:

  • Στην εξέταση του εθνικού, ευρωπαϊκού και διεθνούς νομικού πλαισίου που σχετίζεται με τις εικαστικές παρεμβάσεις στο δημόσιο χώρο.
  • Στη μελέτη της ιστορικής και δυνατής σχέσης της Street Art με το Graffiti.
  • Στη διατύπωση ορισμών των εννοιών και τον σαφή διαχωρισμό των υλικών / εργαλείων που χρησιμοποιούνται από άποψη τεχνο – τροπίας, δηλαδή, γραφολογικής ανάλυσης.
  • Στη δημιουργία τυπολογίας των καλλιτεχνών της Street Art.
  • Στη διεπιστημονική σύνδεση της Street Art με τις ανθρωπιστικές και κοινωνικές επιστήμες με βασικό άξονα την πρόληψη του εγκλήματος, ειδικότερα μέσα από την πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση και άλλους δημόσιους / ιδιωτικούς φορείς.
  • Στη διατύπωση προτάσεων αντεγκληματικής πολιτικής μέσω της αξιοποίησης της Street Art στο δημόσιο χώρο.

Add Comment