Το Κέντρο Μελέτης του Εγκλήματος εγκαινιάζει σήμερα μία νέα δράση του, μια ενότητα υπό τον τίτλο «Εγκληματολογικά Αρχεία», όπου θα φιλοξενούνται ιδιαίτερα σημαντικά κείμενα αρχειακού υλικού.
Με πλήρη συναίσθηση της ευθύνης μας απέναντι στην εγκληματολογική κοινότητα παρουσιάζουμε, με επιστημονικά υπεύθυνη τη συνεργάτιδά μας Δρ. Αγγελική Καρδαρά, κείμενα από το Αρχείο του Ομότιμου Καθηγητή Εγκληματολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου κ. Αντώνη Μαγγανά, ο οποίος έχει αφήσει και συνεχίζει καθημερινά να αφήνει ανεξίτηλο το στίγμα του με το πολυσήμαντο επιστημονικό του έργο και την ακεραιότητά του.
Το ΚΕ.Μ.Ε. συνεπές στον επιστημονικό του ρόλο ενισχύει την πρόοδο και τη διάδοση της Εγκληματολογίας και παρέχει δωρεάν και ελεύθερη πρόσβαση σε σπουδαίο εγκληματολογικό υλικό, πολύτιμο όχι μόνο για τους νέους επιστήμονες αλλά για την επιστήμη εν γένει. Ήδη βρίσκεται υπό κατασκευή ειδική κατηγορία στον επίσημο ιστότοπό μας (www.e–keme.gr), η οποία θα δημοσιευθεί εντός των αμέσως επόμενων ημερών και θα εμπλουτίζεται σταδιακά, σε πρώτη φάση με αρχειακό υλικό του Ομότιμου Καθηγητή κ. Μαγγανά και εν συνεχεία με νέες εκπλήξεις.
Ευχαριστούμε εγκάρδια τον Ομότιμο Καθηγητή κ. Μαγγανά για την εμπιστοσύνη του και είμαστε ευγνώμονες για τις συμβουλές ζωής και τη στάση του απέναντί μας.
Η Σωκρατική Μέθοδος στην Εγκληματολογία του Ομότιμου Καθηγητή Αντώνη Δ. Μαγγανά The Socratic method in a Criminology Course MANUAL FOR STUDENTS Woe to you, Doctors of the Law, because you have removed the key of science; you yourself have not entered, and you have prevented those who were to enter! LUC ch 11 s 52 INTRODUCTION In my Courses in Criminal Law and Criminology I had, always the following objectives: Being comprehensive and interesting for students. Active participation of students in the course. The teacher presents the problem or the question and, through the dialogue with the students, the theory is structured. As an example, the case of euthanasia and participation in suicide. Gradually, students are talking about the distinction between active and passive euthanasia, between patients in terminal stage and newborns with dysplasia or very serious illnesses, eventually ending up with the problem of transplants. Another example is prostitution, starting with the ‘classical’ cases of victims of sexual abuse or incest, up to the modern conception of prostitution as a ‘normal’ profession, emphasizing the criminalization of the behavior of the client. We have to say in the beginning that the professor must remain neutral and not to choose between one or another group of students who support different opinions on controversial issues…